2009-05-02
 16:14:22

ändrade planer som går ut på samma sak, bli brun

Jag låg på ballen kansnke till halv ett, sen åkte jag till mariatorget för att möta jussan. Vi solade i mariaparken var hemma igen till kvart över tre och la mig på ballen igen, jag är bränd, har shär fula band efter mitt linne och ränder efter sandalerna på fötterna, det är ju jättehemskt. min baksida är blek och framsidan röd. Mina ben är helt vita fötterna randiga. JAg önskar att det skulle hända något drastiskt roligt i mitt liv, något som man skulle minnas föralltid, något som var roligt att skriva om. MEn nää jag skriver om min ojämna solbränna. HAHA patetiskt roligt, nu hör alex av sig som man inte har hört från på typ månader. Men han behöver inte höra av sig heller för han är äcklig och ful. Okej förlåt för att du får ut för mitt humör alex, men vadfan har vi med varandra att göra egenligen? Vi känner knappt varandra och hur gammal är du? 21? låt mig vara.
Nää jag sätter mig fan på ballen igen det är kallare här inne än där ute, min arm är jätteröd för ballen är för liten så jag kan inte sitta i den riktningen som solen är i , så kommer fjälla på ena armen roligt.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: