2009-03-19
 14:25:02

wei

Jag sitter här och ringer runt till olika piercingsstudios, haha jag ska ta hål i öronen men vägrar göra det hos en frisör. Visste du att dom bara går en endagskurs? Dom är alltså ungefär lika kunniga som oss. :o shiettes, vadfan ska jag betala dom för när jag kan göra jobbet själv? Nää, jag vill ha det sterilt och cleant! Lägger hellre ner 500:- och så blir det bra gjort, haha egentligen är det ju pappas pengar men ändå. han förstår mig :) Jag har seriöst tjatat på honom sen jag var liten, typ 5 år och nu när jag fyller 16, ja då går det bra, med lite tvekan och lite tjatande från mig (a) Jag var så avis på elin när jag var liten så jag började tjata i tidig ålder, jävla envisa ko!
Men i alla fall, var på UM idag och fixade och trixade med Hedda som stöd. hehe. sen drog hon med mig till skolan fast jag var astrött och ville hem och sova, jag sov nämligen hos joakim och vi är så gulliga och ligger och tittar på varandra hela nätterna, jag på honom i natt haha. Han pratar verkliigen i sömnen varje natt, jag lovar! Sen brummar han som en björn om han ligger på rygg och sover, det är mindre gulligt. Fast jag känner mig trygg när jag vt att han ligger där och lever, annars låter han inte alls, så jag har honom gärna på rygg. NÅGON SOM BRYR SIG? :D
Idag ska jag typ inte göra så mycket, ska försöka få med mig pappa så att han kan skriva under ett papper så att jag kan ta hål i öronen imorgon. hö. Sen ska jag väl typ städa inför den vuxenfria helgen för mamma tyckte att jag skulle visa lite ansvar när jag skulle få vara ensam hemma, pyttsan. Hon vet att jag är ansvarsfull :D hon utnyttjar detta tillfälle för städkraft, men det bjussar vi på. Eller hur mamsen, visst är det så ? :)
Emilia och Elin har hemkunskap den här veckan och bara för att hämnas på emilia så fotade jag dom, hon fotade mig när jag hade hemkunskap förra året så nu får hon igen. dom bilderna åker upp på bloggen hehe.

  

Igååår, var jag med hedda och sen joakim. Jag och hedda satt ute och njöt av det häärliga vädret och jag var fort framme med kameran hehe. BLOGGBILDER. Gud vad jag är på konstigt humör men i alla fall. HAHA och dagens igår det var heddas snarkande ko som hon stolt visade upp, verkligen från ingenstans ba : KOLLA SARA! jag har en snarkande kossa. man ba aha!

   

Nu ska jag smsa pappa och be honom möta mig i hornstull halv sex! Så alla saradiggare, spana efter mig i hornstull, nämen jag vet inte varför jag sa det där det skulle bli ett bra avslut men haha det sket sig. Jag kan avsluta med att tacka Sebastian Hiort af Ornäs eller nått, haha han tipsade mig och stället jag ska till. Tack för mig. Näämen gud AHAHA hur fan ska man avsluta egentligen jag avslutar med ett bröl . BRÖL.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: