2009-03-10
 19:07:53

.. :/ vad ska jag säga.

Att mna kan må såhär dåligt så att det går så långt. Inte ens jag trodde detta om mig själv. Vissta vet vad jag pratar om andra inte. En person som vet reagerade på ett väldigt märkligt sett. MEn nog om detta det är bra nu.

I morse gick jag upp tio i sex för att bege mig till joakim. Vi mös på morgonen sedan begav jag mig till skolan, var väl där vid två eller något och emilia hade roligt åt mina upptåg.....

Nu ÄR jag sjuk, jag mår seriöst illa och har dunder huvudvärk, haha huvud. HAHA jag måpste vewerkligen sluta säga haha huvud för huvud används så ofta, men det är ett så himla fult ord.
Nu ska jag kolla om Jocke skrivit blogg sen blir det väl sängen eller något.  :/

Jag älskar Jessica Alicia Forstén, det ska hela världen få veta. Ska tatuera in hennes namn den här månaden tror jag. fast det är en hemlis shhh... :D

- Sara


Emilia

Jag finns här för dig. <3



PUBLICERAT: 2009-03-10, 19:37:13 | URL: http://streetlife.webblogg.se/
Sara

Jag finns för dig också om du behöver mig, <3



PUBLICERAT: 2009-03-10, 21:36:05 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: