2009-03-20
 11:17:47

ush

Sitter här i sängen och ska börja göra mig iordning. Jag är så trött på alla som säger åt mig att g till skolan, jag skiter i om jag måste hoppa av, jag skiter i om jag får gå om, barajag slipper den där äckliga skolan med den äckliga stämningen och det outhärdliga miljön. lärarna tror att allt är så bra, men bakom deras ryggar så finns det ögontjänare och personer som är totalt anorlunda. Jag bara orkar inte med det, jag har inte så svårt för att sitta på en lektion, men då ska jag trivas med mitt sällskap. Det gör jag inte, visst jag har kompisar i skolan men bara några få som jag verkligen gillar. ahja, ska inte haka upp mig på det, men jag stör mig på när folk blir sura för att jag inte är i skolan.. det är väl för fan mitt jävla problem?

Jag och jessica har satsat på att bli klara till klockan ett, då ska vi åka till hornan och ta hål i mina öron, tjoho. hha jag vet att jag skriver om det hela tiden, men är fet lycklig. kommer inte vara så lycklig när det gör ont och vätskar sen men vadfan, det är värt det. fast jag kommer sakna at ligga och gosa med mina örsnibbar, haha gör typ alltid det innan jag ska sova, örsnibbar är så myciga om man blir lugn, fett fult, men ahja. jag får väl gosa med joakims örsnibbar, han har iaf inte hål (a) Men nu måste jag lägga in en högre växel. <3

- Sara


Jessica

grattiiis :D:D



PUBLICERAT: 2009-03-20, 12:09:17 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: