2009-03-25
 13:09:52

uppdatera

hej :)! Jag uppdaterade inte igår då jag inte orkade hämta datorn från vardagsrummet. Men iaf, igår satte jag in pstaven och fyfan vilken smärta, det gör ont fortfarande helt otroligt. Hon som satte in den sa "det var väl inte så farligt?" typ, men jag hade bara låtit bedovningen verka 20 min och den skulle verka en timme.. :o haha och tjejen som satte in den sa även innan att det skulle kännas rikitgt ordenligt så jag skulle fokusera på något, hon ger mig lite dubbla budskap denna där typen :) Efter det så mötte jag Joakim och vi åkte till mig, sen drog han och bowlade och kom tillbaka hit för att sova, MYS!
imorse hade jag nationella i eng, det sög ju, men det gick riktigt bra faktiskt! sen ett tag var jag skadeglad för att joakim också skulle ha prov som han inte visste om, men det gick genast över när han inte hade lyckats något vidare enligt honom, då blev jag bara medlidande.
Jag tittade på emilias gymnastiklektion och vi har planerat med våra lärare att vi ska hålla en idrottslektion, jag har liksom inte varit med på hela nian så om jag åtminstonde vill ha G i gymnastik så kanske jag ska börja fundera på att engagera mig lite i det nu (a). Efter skolan åkte jag till Ishtar och nu sitter jag här och ska plugga med engelska projektet. Ett helt jävla projekt på engelska, det var ju trevligt. Men jag har kommit igång ganska bra och är ganska nöjd med att jag börjat över huvud taget haha det kanske sitter ihop? överhuvudtaget? ingen anining, någon som vet?
Men men nog med blajj, har ändå inget skojsigt att säga så morsning!

 

- Sara


Emilia

GULLIGA BILDER HÖRREDUDU


Katteen himself

Från en katt till en annan, du har cok me naajs blogg, den e såådääh chazzi om man får uttrucka sej så, sådäh katti den e typ sådäh som min blogg



spana in min o kommentera sådäh lite



//Katten, sötnoeswen, kärleksguden



PUBLICERAT: 2009-03-25, 23:57:21 | URL: http://discoturken.blogg.se/
Jessica

hahahahahhahahaha? schöning bre :D



PUBLICERAT: 2009-03-30, 17:43:40 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/
Sara

hahah men ja vad vill han ahha



PUBLICERAT: 2009-03-31, 10:49:13 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: