2009-03-09
 12:23:34

trött

är trött som vanligt, försov mig som vanligt och sitter i skolan och gör ingenting som vanligt. Jag har verkligen ingenting att göra, eller jo men jag orkar inte. funderar på att dra hem och plugga för allt mitt plugg är hemma och jag behöver fan sova innan jag görnågon annat. kommer ändå inte kunna koncentrera mig, har fett mycket tankar som snurrar i mitt lilla huvud. haha huvud. Jag vill träffa Jessica, hur kommer det gå på nationella provet i eng på fredag, jag längtar tills på torsdag för då ska jag vara med joakim, vadska jag ha på mig imorgon och allt bara fjoffar ihop sig här inne.. Men bra , nu kom gangstah crew och är fett högljudda. Jag ooooorkar inte. Jag kommer inte få gå hem heller för Madde min lärare är fett orolig för mig och för min skolgång, alltså jag är så jävla skoltrött längtar till looov. Detta kommer nog bli ett ganska långt inlägg för jag har inget bättre för mig, jag kan väl passa på att berätta vad som hände lite i helgen. Jag och Jessica åkte ut till joakim och han hade dragit dit marina-läroverket-crew så det var dom som han umgås med från sin skola + jag och jessan. Hans syster var där också och hans far och mor men dm var inte med oss :) Hans syster är riktigt trevlig faktiskt, och det är första gången jag får kontakt på ett sånt bra sätt med någons familj förutom jessicas för det är en självklarhet. alltså det känns riktigt jävla bra. nu kom adam och satte sig bredvid mig :) han läser allt jag skriver och jag kan inte koncentrera mig riktigt ahahh han ber om ursäkt men det gör inte så mkt :D Nää nu ska jag bege mig hemmåt fan.

- Sara 


Joakim

Hej älskade :D Nu har jag fixat blogg igen :D Älskar dig <333333



PUBLICERAT: 2009-03-09, 14:25:35 | URL: http://jokkmokksjocke.blogg.se/
Sara

mihihihihi! älskar dig!



PUBLICERAT: 2009-03-09, 15:37:24 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: