2009-03-04
 15:36:28

stressigt värre

Jag har hunnit med fett mycket idag och mer ska det bli, dagen kommer fan inte räcka till :O
I morse var jag på huddinge sjukhus och det känns som om man reser genom halva sverige när man ska dit, haha jag åkte dit för att andas i ett rör för att kolla om min bakterie i kroppen var borta typ, man ba nödvändigt. Man åker seriöst typ en timme, näämen först till masmo sen ba hej buss sen när man ska därifrån så åkte jag från flempan och det tog ett tag att gå dit och från flempan tog det typ 20 min till centrallen och då åker man förbi älvsjö och massa så aa från masmo till älvsjöö, man ba tja! nää men jag kom till skolan och lallade lite med hedda som vanligt, vi hade lite allvarliga snack (;
Projektuppstart var det idag också, haha vi gick till kungliga myntkabanetten ingen aning om hur det stavas men ändå, sen så typ... aa. Vi hade en guide där som typ var fett vimsig och sprang överallt när hon skulle visa nya saker, alltså hon sprang seriöst, hon gick inte snabbt utan verkligen ilade mellan rummen hahaha. Sen lät hon värsta rasistisk när hon pratade om andra länder hon verkligen förställde rösten och ba det är blodigt allvar. men alltså aa.

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska göra en reflektion om besöket på kabanetten och sen ska jag göra min matte på typ 20 sidor som jag ar skjutit upp under hela lovet, imorgon har jag liksom prov, man ba smart sara.
Senare ska jag möta jessica och få toblerone och pengar, tjoho! det är typ fett kul, jag ser fram emot det jätte mycket. haha både att ,öta jessica och att få choklad. jag var typ lite deppad igår och hon ba men du kan trösta dig med att det finns toblerone här till dig då vart jag genast på bättre humör. hennes mamma har köpt det till oss för att vi passade hennes lillasyster någon morgon sisådär, hon var på kryssning så det blev väl billigare eller nått :)

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: