2009-03-13
 12:18:52

skola, igen höhö ovanligt

Jag har precis haft nationella prov i engelska, två st på rad, fett ååångest... nu sitter jag här och har ätit en stump med hedda och emilia, emilia är sur idag och hon blev ännu surare när hon fick en snöboll i huve. hohoh. Hedda sitter och övar på sin audition låt till intagningen på fryshuset, natahsa bedingfield unwritten, hej den kommer sitta fast i mitt lilla huvud resten av dagen. mjaa, nu ska jag bege mig in på min svenksa så har inte tid att skriva så mycket mer.
misstänker att joakim är hemma idag, då han inte svarar när jag ringer och han harvarit inne på facebook, hmmm. han är lite mystisk.

- Sara


Joakim

Anledning för jag inte svarar är för jag har haft lektion:) Och anledningen för jag är inne på facebook är för vi har faktiskt datorer i denna skola :) :) h3h3 (hah förlåt jessica men jag avr tvungen) Älskar dig med :) <333333



PUBLICERAT: 2009-03-13, 12:53:55 | URL: http://jokkmokksjocke.blogg.se/
Jessica F

HAHA jag såg allt det där jocke!



PUBLICERAT: 2009-03-13, 21:23:34 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: