2009-03-31
 10:56:19

rubrik

joemn, nu ligger det till såhär. Jag är jätte hungrig!
Jag var i skolan idag, kom i tid! Gjorde ett nationellt engelskt prov som gick åt helvete, jag typ stammade och satt med dom bästa i min eng grupp så jag verkade ännu dåligare, men vadfan ofta jag pallar bry mig. :D är glad ändåå. Ska plugga idag, och det är inte lite plugg jag har att göra. ska försöka bli klar med engelskan först och främst för den är ganska lätt, men jävligt stor uppgift så det tar jag tag i, egentligen kanske jag borde göra SOn för jag ahr prov på den imrorgon men vadfan det får gå som det går. :)

Igår var jag i stan med jessica, ringde morfar & mormor och planerade inför påsken, ska dit torsdag el fredag och sen vara där över påsk, alltså nästa vecka. trevligt värre. men då har man ju ändå haft lov så dom sista dagarna är väl inte så farliga att tillbringa med familjen, jag drar med mig joakim dit. Sen pratade jag med mormor om i sommar och jag och jessica ska ut till mitt land och vara ensamma där i början v sommaren för sen får mormor semester så hon kommer vara där och vitsen var ju att vi skulle vara ensamna så aa :D ! Jessica vi ska till landet i sommar. hehe.

Nu ska jag ringa joakim och sen ska jag göra något och äta och sedan börjar pluggandet, suuck. ahja! trevlig vårdag!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: