2009-03-06
 10:59:52

problematiskt

snart ska jag hem och typ .. städa. Jag är med Jessica nu och pratar lite. Vi ska försöka gömma undan en present som är lite svår att gömma haha. haha hennes vatten är borta, eller aa varmvattnet, det stod att det skulle komma tillbaka klockan tio men icke då. så jag tycker lite synd om henne, hon vägrar dock att duscha hemma hos mig. :p men aah hej jag var bara tvungen att uppdatera lite.

Emilia! <3

- Sara


Emilia

Ja Sara :O ? älskar dig, vart är duuuu :O ?


Sara

älskar dig! hemma :D



PUBLICERAT: 2009-03-06, 17:11:49 | URL: http://sarab.blogg.se/
Emilia

Jag är också hemma ! Vi bildar klubb :D hej töntar... hehehehehee. <3


Emilia

heheh förresten, ofta jag inte känner mig speciell när jag står här i din blogg :) ahhaha....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: