2009-03-29
 13:01:00

planer

Happ, jessica är slut så det blir anagligen inget stan med henne, men hoppas hon känner sig bättre senare så att vi kan mötas. Jag tar med mig adam till stan ist, han svara inte i tel nu då han har säkert somnat om eller nått, fett trevligt. så nu sitter jag här helt klar och gör ingenting.. roligttttttttttt.
Ska till pappa sen, han har typ gäster, fett jobbigt. Hans typ gamla flickvän elisabeth är där och jag är jätte sur på henne för hon skaffade en ny kille med ett barn så hon dissade mig. hahahha alltså jag är ju inte sur nu, men när jag var liten blev jag jätte sårad och det sitter liksom kvar på något sätt. ahja, det blir väl trevligt. nu svarade adam på mitt sms så ska kila. puss!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: