2009-03-12
 11:42:55

morgontrött

jag ooooorkade inte vakna i morse, jag hade bajs ont i huvudet och sen så ställde jag om klockan på åtta och vaknade typ nu (a) jag förstår inte vad som händer, jag typ trycker av den i sömnen eller nått. Nu är Joakim på väg hit och jag ser ut som en luffs så jag måste fixa till mig lite, hähä. fast det kommer jag inte orka och han har sett mig som en luffs förut så aah skitsamma fan, jag ska iaf börja välja kläder :):) jag pratade med Jessica nyss och hon fann MAski HAllonen lika roligt som jag, sen mobbade folket henne för att hon frågade mig om det verklligen var någon i finland som hette så.. hehe man vet ju liksom aldrig. Gud vad meningslösa saker jag skiver just nu, jag skriver igen i EM. när jag kommit tillbaka från UM. :) <3

- Sara


Jessica F

hehe



PUBLICERAT: 2009-03-12, 17:28:08 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: