2009-03-10
 19:16:10

Morfar

Du har alltid varit en förebild för mig, det är du fortfarande. Jag litar på dig och jag ser dig som en av mina närmaste släktingar, du är nog närmare mig än någon annan, utan att du vet om det. Jag säger det inte ofta till dig kära Stefan men jag älskar dig faktiskt. Jag vet inte om du läser min blogg, men om du gör det så vet du det nu :) Om inte annat kanske Anders läser min blogg och berättar för dig om detta inlägg. Men i alla fall, du tar hand om mig som om jag vore ditt egna barn när jag är hos dig och mormor. Du lär mig saker, du pratar med mig, du är min vän och du sätter gränser. Det är inte riktigt någon annan vuxen som gör det i min närhet, inte allt på samma gång. Du har det bästa omdömmet i mina ögon och du är den personen som får min vardag att skina upp, bara en tanke på våra minnen när vi tex sitter och sjunger i bilen kan få mig att le. Jag tycker att det är synd att vi inte träffas så ofta, men jag klarar inte av att vara instängd i en liten håla utan vänner så länge som man är när man åker upp till er. EBJ 007, 4-life. (ängel)

- Ditt kära barnbarn Sara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: