2009-03-13
 21:32:56

moahahha

Jag satt på tunnelbanan och så tog jag en metro tidning och typ .. läste.. jag läser aldrig metro och jag läser absolut inte insändarna, men idag gjorde jag det! och då var Ramon med, haha fett random så jag slängde iväg ett ss till honom och han blev typ överlycklig för att jag hittat det där. på tal om random, jag sa ju att  marcus smsade mig idag och hans vän hector satt på donken när jag och jessan var där, jag tycker det är fett coolt att allt händer idag, har liksom inte träffat hector sen jag träffade marcus :o
Jag sprang iväg och mötte hedda en snabbis sen så satt jag på hornstulls ålderdomshem innan jag äntligen fick tillbringa sisådär en timme med jessica. haha, crippa ringde mig och tyckte att jag var störd av någon anledning, men han är ju som han är (a) hehehe. Jag orkar verkligen inte blogga har hänt fett mycket saker och jag är på fett bra humör så nu ska jag passa på att göra lite engelska när jag är så speedad. :D hej fredagskväll + plugg. haha fredag. gud vad fult allt är. ahja, slänger in lite bilder . hö


" ramon i örnsberg, du är så himla het! du vet vem!/EL"

 
Jag och jessica som har dålig fantasi när det gäller bilder till bloggen :s

- Sara


Jessica F

var är hehe:et?



PUBLICERAT: 2009-03-13, 21:36:08 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/
Jessica F

HAHAH NEJ JAG FANN DET:D



PUBLICERAT: 2009-03-13, 21:36:21 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: