2009-03-02
 13:14:45

ledig!

Fett skönt, alla andra har början skolan men vi vittrabarn är lediga, och jessica haha men det var bara för att det var något krångel med hennes praktik. Jag sitter här och ska försöka jobba matte, sen ska jag gå ut med ishtar och sedan möta jessica. jag får inte tag på joakim, det är något lurt med hans mobil, mina sms levereras inte till honom. Alltså jag har mattepriov på torsdag och jag ska på läkarbesök på onsdag och jag kommer inte hinna plugga och jag är typ fett stressad. :o sen ångrar jag att jag färgade håret brunt, ska jag ha kvar det bruna eller ska jag färga tillbaka svart? eller ska jag bli blond igen, alltså jag har ingen aning, jag känner mig fett fet i ansiktet när jag är brunett. :o ahja, det är väl inte i hela världen.


 


Snart fyller jag ååår tjoho, jag har önskat mig en massa roliga saker.
Och snart fyller joakim år, jag har fixat en liten gullig sak till honom, hoppas det blir bra. eller aa snart och snart typ i april med det är bra att vara ute i god tid! :D men nu ska jag hoppa in iduschen sedan sminka mig och plugga lite till sen bär det av utåt.

- Sara


Jessica F

alltså du ljuger alltid om mitt liv i din blogg, först ba aa hon är sjuk för hon åkte för kallt med skidor lalala, NO SHIT, och sen ba henne praktik krånglade? alltså hahahha vafan, jag är LEDIG? den har inte krånglat.. jag är LEDIG.. ere surt att ja va de eller? hahah asså ja stöööör mig bara så mkt haha


Sara

HAHAH men snälla det där om att du var för kallt klädd var ju ett typ skämt, eller jag antog att det var så. hahahahah och nu trodde jag faktiskt att det var så att dom hade krånglat till et och att du skulle komma imorgon förlåt då :( haha jag sitter seriöst och asgarvar hjahahha



PUBLICERAT: 2009-03-02, 18:38:52 | URL: http://sarab.blogg.se/
Jessica F

hahahahha jag garvar med, men vafan hahahaha.. asså de tvart ju lite såhär cp hahaha.. jaja.. hahaha.. nejdu.. haaa


Sara

hahahhahahahahah men sluuuta hahahahhaha



PUBLICERAT: 2009-03-02, 19:23:20 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: