2009-03-27
 22:48:39

lalalalala eller som ica mannen, lajjajajajajaaaa

Nu sitter jag här nyduschad med en pojke som ligger sjuk i sängen. :(:( roligt värre kära Joakim. JAg orkar inte skriva vad som hänt det senaste dygnet men idag blev jag iaf firad av Joakims söta familyyy weei! Fick två par örhängen och ett halsband :D inte för att dom hade behövt köpa något men det var riktigt fint av dem! 

Jag har fan tröttnat på att blogga fdör tillfället och jag hatar detta tangentbord! det går inte att pricka tangenterna så det blir fel hela tiden, inte för att jag brukar stva rätt men skitsamma. 

Imorgon kommer JESSAN hem, tjoho! Vi ska shoppelishoppa, om vi hinner, hon har nämligen tappat bort typ allt sitt smink, lyckat hörru. Men nu orkar jag inte med det här tangentbordet mer morsssning!

 

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: