2009-03-11
 18:41:07

lalalala

Jag var faktiskt i skolan hela dagen idag, näästan iaf, gick en kvart tidigare och kom en timme efter att vi börjat (a) hehe. Syyynd. Jag begav mig till Ishtar och tog henne på en snabbprommis sen bar det av till Jessica! Hon och Elias satt barnvakt åt alva och det blev kurragömma som underhållning för den lille. hah lille. Eliav gick och jessica gick och handlade så då blev det bara jag och alva kvar, hon satte igång ett discoo yeeah! Så vi stod i ungefär en halv låt och typ trallade runt till någon melodifestivalen-låt som sög och sedan fick jag en idé! Jag ville titta på hennes nya dator som hon fick i julklapp och hon var genast på! Hon startade sin lilla lekochlär dator och sedan satt hon där så nöjd utan att jag behövde dansa . hehe lömska jag. NEj vad hemskt, förlåt alvis.
Jag begav mig hemmåt och nu sitter jag här, hahaha just det! Jag tog en bild på vägen hem, hej jag är mobbad och fotar saker ensam, men jag var tvungen, även fast ja hade akon dånandes i hörlurarna så fastnade jag på "hej mitt vinterland, nu är jag hääär" när jag trevade in mot min lilla gård eller vad man ska kalla det, ni kommer förstå varför när ni ser bilden haha. Nu sitter jag här i värsta coola outfiten, jag har en canadatröja på mig som är röd bara strumpbyxor och ett par matchande sockor till tröjan, jag känner mig som en julgris eller något. om alla ville veta det alltså, HAHAHAvadfan, mitt täcke är också rött, fett fint alltså. och jag sitter fortfarande fas på "vinterland". JULSTÄMNINGSPOWER. men gud vad hemskt, nu har jag inget mer att skriva om så detta får räcka för det börjar spåra ur totalt höhö. mors.



- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: