2009-03-23
 15:09:03

LAlalal

Jag sitter här i min säng, trivs riktigt bra här för mig själv.
Jag är så jävla orolig för en massa saker, jag måste verkligen sluta bry mig om vissa saker. Men andra saker ska jag då börja tänka på, haha. ted gärdestad, hans låtar är så jävla härliga, har gillat honom enda sen jag var liten typ fyra år. JAg mår lika bra av att lyssna på dom nu som jag gjorde då. Kan aldrig tröttna!

Idag så var jag i stan med Daniel, jag väntade på honom typ fyra timmar i skolan sen tänkte han inte följa med då lakkade jag, hehe så han åkte med mig ändå. (a) duktig sara. JAg köpte en kjol och en mascara! tjoho, fett nöjd :))!

Nu ska jag äta och plugga lite, haha jag mååste verkligen det. Sen kanske jag sak teckna lite också, funderar på om jag valde helt fel linjer på gymnasiet, visst att det är roligt att gå motor men jag börjar fundera på media och foto, fast vad ska man få för jobb sen liksom ? Jag är ju inte direkt ngn motortjej, men det är det som är så jävla skönt, att chocka alla och visa vilket intresse jag egentligen har. MEn jag funderar på om inte foto är roligare? Jag kanske kan lära mig att ta fina bilder liksom, kanske kombinera det med att gå någon journalistik linje och sedan söka jobb som skribent? Jag vet faktiskt inte, jag ääälskar ju att skriva och jag är bra på det när jag verkligen vill. Jag kan lägga upp mitt senaste SV arbete, för den som orkar läsa haha.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: