2009-03-13
 22:29:24

kära Joakim

Du är verkligen hopplös när du är full, det går inte att förklara någonting för dig, du har väldigt skiftande humör och du är väldigt lättsårad. Lättsårad är du antagligen för att du inte vill höra på när folk försöker förklara, jag vet inte om det är så att du tar tillfället i akt och får gråta ut det du behöver på fyllan. "Du är ju en man och män gråter inte" eller vadå? Jag älskar dig oerhört mycket, men snäääälla försök förstå vad folk säger till dig även fast du är lite "rund under fötterna". Ingen vill dig någon ont och jag är bara din Joakim. <3
Haha det är ganska gulligt att du blir känslosam på fyllan också, då får jag ju vara nära dig och trösta eller så får jag dela ditt skratt. JAG ÄLSKAR DIG JGPF!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: