2009-03-11
 22:17:39

JGPF + JAF

JoakimGillisPetterssonFehr, du är den bästa pojkvännen man/jag kan ha. Du står ut med mig, du älskar mig, du trivs med mig, du sätter gränser för mig, du bryr dig om mig, du står ut med min dåliga humor och du skäms inte för mig. Det finns mycket mer, men det här är vad jag kommer på om jag inte ens tänker efter, det är fan helt otroligt. Du kanske är min soulmate eller något, vem vet. Haha på tal om dålig humor förresten, Joakim var jätte trött och jag satt och läste roliga historier för honom i typ en kvart, och den här är bara för jävla bra.

"Vad heter Finlands sämste bärodlare?"
"Maski Hallonen."

HAHAHAHA alltså snälla, ofta den inte är askul? Jag sprang in till mamma garvandes med tårar i ögonen och berättade den, hon trodde typ jag skulle berätta vääärsta saken som var jättekul! men hon började skratta lika mycket hon för hon var övertrött och jag tror jag väckte henne. haha men åndå. nu kommer jag från ämnet.
Joakim, jag vill i alla fall att alla ska veta att det är du och jag, jag är världens malligaste tjej (a) <3 
Jag trivs i ditt sällskap, jag gör nästan vad som helst för dig och jag älskar dig.

Jag har även världens bästa vän, JessicaAliciaForstén. Jag kan lita på dig till 100% vi har känt varandra så pass länge att både du och jag vet hur vi mår när vi är med varandra så jag behöver inte skriav värsta fjortistexten, även personer runt oss vet att vi trivs i varandras sällskap så behöver inte förklara något för dem heller. Men jag vill att du ska veta att jag uppskattar din närhet och din kärlek, vårat band har alltid varit starkt men nu är det starkare än någonsin. Både du och jag behöver varandra för att må bra så vi måste ändra på våra vanor, vi måste träffa varandra mer! Egentligen kanske det är dumt att säga att vårat band är starkare nu än någonsin, det har nog alltid varit lika starkt fast nu är det på ett annat sätt som bandet byggs upp på. Vi mognar fast vi har våran barnsliga humor kvar, det kallar jag lattjolajban, nää förlåt men jag börjar bli för trött för att vara djup. haha maski hallonen. åh förlåt, men jag tror att du förstår vart jag vill komma, du brukar hajja sånt där serru stumpilumpan. <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: