2009-03-19
 21:37:17

Jessica time!

Jag åkte och mötte pappa och vi gick in på diablo och typ pratade lite med dom, ska dit imorgon och ta hål! Sedan åkte jag till Jessan, vi orkade inte sitta inne så vi trotsade det kalla vädret och begav oss till aspudden. Det blev ingen ala Jessica, :O ahja. Jessica åt och jag smakade, hehe. Sedan fick vi syn på den! den berömda returstationen! Jessica hade med sig en pantburk för hon hade tagit med sig den av någon jävla anledning, haha okej det kanske var dricka kvar men iaf, så ba jag ska bara panta! Och vi har haft en diskussion under Alex Ks bild om att han står under den returstationen och att vi är pantade och blablabla så vi brast ut i skratt och var tvungna att fota den, he. Sedan begav vi oss för att möta Elias på gården, där hittade man lite roligt fölk. Samma gamla vanliga Hägerstenscrew liksom. Vi blev utslängda för att vi inte hade gårdskort, men hann vara däri typ två timmar? Vet inte faktiskt.. Precis innan vi skulle gå råkade Jossa rita på Jessica och det blev krig! höhö, Jessica var så fin efetråt, på tunnelbanan dånade hon att dom kunde kalla henne mossan! färgen var grön, haha för allas info. Men nu ska jag ringa min ÄLSKADE pojke. :) <3

 

- Sara


Jessica

hhahahaha dånade mossan hahahaha



PUBLICERAT: 2009-03-19, 21:38:50 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: