2009-03-30
 10:37:07

idag, hahaha imorgon

sitter här och pratar med hedda, fast nu typ bröts det. men a, jag är sjuk.. igen. eller fortfarande, det kommer och går lite.
Jag saknar jessica som fan. Har tittat på massa gamla bilder på henne och mig, haha en del vill jag fan lägga upp på facebook men då lär det bli krig mellan oss, haha. Ska träffa henne senare och åka till stan, okej det kankse inte är det bästa man kan göra när man har världens slemhosta och typ feber men jag  vill träffa henne. Bara jag inte smittar den lille. Eller aa lille och lille, hon är fan äldre än mig, men skitsamma räääh.
Nu ska jag typ duscha och prova mina nya byxor, är inte säker på om jag ska ha dom kvar. . . dom är en aning.. speciella, typ mörkblå/marinblå chinos, och jag fick kommentaren av pappas kompis att det såg ut som ett par arbetsbyxor haha så nu är jag liksom inne på den banan. Men vi ska se, ofta jag bryr mig om vad typ en tant säger, haha. hon är nog inte så haj på mode. Men innan jag gör ovanstående så ska jag läsa allas bloggar, tjoho!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: