2009-03-09
 15:44:04

hemma

Jag var ute med ishtar efter att ha dragit från skolan som jag skrev i tidigare inlägg, sedan begav jag mig till pappa, vet inte riktigt varför men kände för det. När jag var där hittade ja massa troliga saker som jag samlade på mig och packade ner och packade ner, det blev en hel bag! inte visste jag att jag hade så jävla mycket kläder och saker som jag inte använde, trevligt vare!
Nu sitter jag i sängen och är helt slut efter kånkandet av bagen hela vägen hem till mamma, jag hade tänk att matcha bussen men jag var typ 20 min tidig så det var bara att börja knata. Jag är även slut ör att jag har varit nere i tvättstugan, helt seriöst, det har gått kanske två veckor sen vi tvättade sist och det är BARA mina kläder, det är typ en t-shirt som är bennys och två par strumpor som är mammas, jag fattar inte vad folket gör? badar med kläderna på och passar på att tväta dem samtidigt? ingen aning alltså.. Aa det kommer att bli typ sex fulla maskiner, just nu tvättas två, sen är det bara 4 till.. suuuck. jag förstår inte vad jag gör heller för den delen, jag måste ju byta om som en annan olle?! iof var det kläder från pappa som skulle tvättas också men det var bara lite grann. Aaa men hej ett helt inlägg om min tvätt är det intressant kanske? :)
Jag har läst Joakims blogg! www.JokkMokksJocke.blogg.se för alla er som är intresserade av min älsklings liv! <3 Jag är typ übernöjd nu när han har börjat blogga igen, nu kan jag hålla koll på den illa rackar'n nää men det är kul bara :D
Nu ska jag ring honom förresten och sedan ska jag lalla ut i köket och göra mig något att äta för det var pissäcklig lunch idag ...

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: