2009-03-06
 17:21:00

hej rubrik

haha när jag och jessica skulle gå från henne skulle jag lukta på balsamet som hon fick av mig i typ julklapp eller något, det är värsta konstiga korken på så jag drog upp den och så skulle jag trycka lite försiktigt så att det kom upp lukt och då fick jag värsta klicken som åkte in i näsan, hahah det luktar fortfarande i näsan på mig. men aaa
Vi begav oss till Crippas hood och vi skulle göra en sak där men ingen öppnade, så vi gjord typ halft inbrott, jessica klättrade upp på hans ballkong men alla persienner var nerdragna så vi hade inte mycket bättre lycka där... men vi stod där ett tag ocvh bankade men ingenting hääände. dudududummm...
Vi trallade hem till mig och sen kom Joakim.
Nu sitter jag här och har värsta fula låten på hjärnan ooooccch aaaaa. Joakim ligger och tittar på när jag blogggggaar. EEEEEEMMMNN. nu fick joakim ett ryck och satte på TVn av någon anledning, jo det är simpson sålkart! ooh det måste jag seeee... fast nää jag har redan sett det här avsnittet. suck. FAN vi har typ tittat på det hemma hos jocke, för han har laddat ner massa simpson avsnitt. nu fick han panik för att jag skrev att han laddade ner, höhöhö tölp.
JUST DET! emn emn emn, konsentrationssvårigheter helt plötsligt då min pojke börjar bli närgången, men aa iaf.
Vi var i skärholmen och bytte kedjan på hans halsband, det blev riktigt klatchigt!
Jag måste tyvärr gå nu, morsning.

- Sara


Anonym

Ladda upp bild på halsbandet :)

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: