2009-03-02
 19:10:26

hej elin jag tar din grej för jag har också brist på sysselsättning.

Namn - Sara Christina Boström
Födelsedag - 20 mars
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Brun/Gröna
Hårfärg -  Brunt/rött/orange i solen hah

Längd - 165..? 163? 167? jag kommer fan inte ihåg.
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - fisk
Skostorlek - 36 typ
Är dina föräldrar skilda - dom var aldrig gifta men nää dom bor inte ihop
Svagheter - att planera min ekonomi och att planera något alls :p
Mål för året - bli mer sparsam och spara ihop en resa med jocke. :)
Mest använda fras på msn - haha ingen aning, jag är aldrig inne på msn längre. och om jag r det är det ingen som skriver till mig för jag är så osocial på msn (a)

Det första du tänker på när du vaknar - hej jag ställer om klockan, jag orkar inte gå upp.
Bästa kännetecken - mja jag är glad för det mesta
När går du och lägger dig - haha på vardagar typ nio? på helger, typ två :O beror väl på vad man gör och ska göra dagen efter.
Mest saknade minnet - sommar med jessica och när vi gick i skolan tsm förra året.

Färg -  svart och typ rosa. hahah vad hemskt med värsta deppfärgen och sen typ barbie men äh.
Mat - ååh, typ kött med någon god sås och potatis så att man kan mojsa ihop allt (a)

Sport - ridning, gick på det förut. vettefan varför jag slutade egentligen.
Djur - jag har två katter, som jag förvisso aldrig är med eller är hos. men jag gillar nog hundar bättre fan
Affär - typ billigt är bäst
Sallad - åh sallad med någon god dressing eller typ curry m kycklling, :o
Skådespelare - äh vadfan, sånt kan man inte
Låt - alltså jag har fått någon "thing" för bliss n eso, så någon av deras låtar.

Nummer - 1 2 3 4 haha vadfan palla bry sig :) men kanske 17 då. (Joakim)
Tuggummi - åååh JENKA
Helgdag - nää lov

Årstid - sommar
Tandkrämssmak - mint
Radiostation -  the voice
Parfym - the body shops vaniljparfym
Kroppsdel på motsatta könet - rygg, händer, armar och ben. eller aah det ska vara proportioneligt.


VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - haha jag har iiiingen aning, serri.
Hur vill du dö - lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig - alltså egentligen är ingen lik mig, men Jessica eller Jussan skulle jag säga. iaf till sättet. Jessica till utseendet, jag vet inte hur många gånger vi har fått frågan om vi är syskon.
Vem är mest högljudd -  Jessica
Vem får dig mest att skratta - Jessica

Vem har du känt längst - Hanna Wiik
Vem är blygast - Det beror på i vilken situation

När grät du mest - ojoj, det var nog när mina föräldrar typ särade på mig och jassica ett tag. okej det var typ en natt, men det var hemskt när dom ba nee.
Bästa känslan - att älska och bli älskad tillbaka, både vänskapligt och pojkvännigt :P
Värsta känslan - att vara utanför eller utpekad eller att bli sårad.
Vart vill du bo i framtiden - på landet och sen när jag blir riktigt gammal typ i stan så att jag har nära till saker (a)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - HAHAH jag har seriöst funderat jätte länge nu, men om det gick så skulle jag vilja stoppa hårväxten på alla ställen förutom på huvudet och i ansiktet alltså ögonbryn och fransar. Men om jag ska svara normalt så typ mina lår och min mage och mina armar.
Hur länge tror du att du kommer leva - hahah 92 år, det sa Tindra till mig. Det är en lång historia, den finns någonstans i bloggen (a)

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Aa
Blivit dissad - Aa
Rymt hemifrån - Nä
Skolkat - hahaha aa
Tänk på självmord - ..? :/

Sovit utomhus - Aa
Gråtit i skolan - tror int det :o eller kanske men inte offentligt liksom
Spytt i skolan - Aa
Velat bli modell - Nää fyfan, det är bara utsidan som man bryr sig om i modellbranchen och man mår typ skit om jag förstått det rätt.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Aaabsolut
Sett en död människa - Aa
Druckit alkohol - Smakat? (a)

Ätit sushi - Nää
Varit på scen - HAhah aa
Snattat - Aa
Retats - höhö ibland
Blivit nerslagen - Nix

DU
Svär - minst 100 ggr om dagen

Sjunger bra - nja det kan jag väl inte påstå

Duschar dagligen - Aa, om man inte sover typ borta

Vill gå på högskola/universitet - Nää
Vill gifta dig - Aa
Tror på dig själv - det beror på
Tycker att du är attraktiv - om man har en bra dag så aa
Kommer överens med dina föräldrar - det beror på, nää egentligen inte men haha jag gör det från min sida
Gillar åska - Aa
Spelar något instrument - Nä
Äger en ipod - Aa
Ber -  Nä
Går till kyrkan - Jupp :)
Sover med gosedjur - haha ja! hos mamma är rex med! typ en stor svart björn som sitter i fotändan som jag fick av min mormor och morfar, det är värsta minnesnallen. :D
För dagbok - haha fööör. nja men jag bloggar ju, inte varje dag dådå men . ho.
Dansar i regn - Nee ush
Sjunger i duschen -  alltid fan! inte när jag är borta, fast det har hänt att man kommer på sig själv med att gnola en trudelutt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: