2009-03-13
 16:17:34

happ

Så joakim var i skolan i alla fall, då var jag alltså ute och cyklade.
Nu sitter jag här .. ångest, plugg. Jag måååste och jag har ändå inget annat bättre för mig, jag måste plocka in tvätten också. Sedare ska jag träffa Jessica och vi ska på donkelidonkish haha jag ska tydligen vara med när hon äter middag där. ooh yummie. Brormarcus smsade mig helt random idag, vi har typ inte träffats på två år, sen ba hej. Man ba ahopp, jag hade inte ens kvar hans nummer, hehe sorry dude. Jag var faktiskt i skolan hela dagen idag, tom övertid, jo ni läste rätt :O: O : O jag är fan förvånad haha. slutade kvart i två och begav mig inte iväg för än 20 över, man ba eeeh vad har jag gjot här? alltså jag har ingen aning om vad jag gjorde, JO! Jag väntade på daniel förresten, skulle låna ett par byxor av honom och sen skulle han följa med mig och köpa en kattlåda. Eller som han sa till alla "jag ska följa med sara och köpa e bajslåda till henne HÖHÖH, ofta inte alla skulle skrattat om jag hade en blogg och skrev så" haha IQbefriade lilla DP. :) ahja, nu ska jag fan sätta igång med något av det som behöver göras, morsning.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: