2009-03-12
 17:44:10

häärligt

Även fast mor är full på en vardag, jag kommer få humörsvängningar av min Pstav som ska sättas in om en månad och jag inte är med joakim eller jessica så mår jag bra. Mamma är så himla go, hahaha jag har frågat ut henne om hennes sexliv och hon kom med raka svar. HAHA så går det när man är lite på pikkalurven. Hon och benny kallar mig tydligen för P-pillret för dom kan aldrig ha sex när jag är hemma, haha ofta inte det var kul. Jag är verkligen inne på sexbanor just nu bara för att jag vari på UM, det kanske inte är så smart att prata öppet om detta. HAHA just det, när jag satt i väntrummet och väntade på att joakim sulle prata klart med barnmorskan så satt det två killar i väntrummet och slog vad om att dom inte kunde få en kondom över huvudet, jag satt och fnissade för mig själv i smyg när dom satt dr och försökte, den ena ba du får 50 spänn om du klarar det, kondomen sprack och han hade en kondomstump på huvudet som ett pannband, då brast det jag satt seriöst och asgarvade bakom en bok som jag lånat av joakim om bilar, haha nödvändigt att säga det men aa. och dom ba, eeeehehehe typ, jag ba, det går så du kommer att förlora 50 spänn, dom ba hheh blunda nu. jag ba nää det här är underhållande och ska skrivas om i min blogg. dom ba vaaaaaah, haha men aa det var faktiskt riktigt kul och jag kände mig så himla mobbat när jag satt ensam och förde detta samtal med dessa små puckon, dom var typ i min ålder, man ba men mmmmmm roligt. men aaa iaf, nu  måste tydligen mamma betala någon räkning så jag måste lämna denna plats framför datoren. hö. hejsverjs

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: