2009-03-12
 22:01:00

fina fisken

sitter här med handduksturban på huvudet och med tandborsten i högsta hugg och hade hoppats på att kunna ta liiiite sovmorgon imorgon men näää icke då, jag pratade med adam och han påminde mig om det nationella provet imorgon! FAN! det var det jag var mest otaggad på i hela vääärlden, men ahja det kommer säkert att gå bra, bara jag orkar upp.
oh nu måste jag springa iväg och spotta ut lite tandkräämmmm.
jag har egentligen inget att skriva men jag kände för att blogga lite. :)
Jag förstår inte det här med alla dessa läsare, ibland kan det vara typ 40 st och plötsligt är det bara 4, det kanske beror på hur mycket man uppdaterar? man jag uppdaterar ju ganksa regelbundet, haha jag kanske inte skriver så mycket intressanta saker så det dalar efter ett dåligt inlägg (a) äh, fan vet jag. Jag skanr Joakim, han sover nog nu. han hade suttit uppe hela natten och spelat, höhö g33k. jag ska nog våga mig på att ringa honom och säga godnatt lite senare, han kan ju fan inte bli sur när det är lilla jaaag som ringer :D Vi sa iof godnatt förut men jag måste bara höra hans röst innan jag lägger mig. nu läste jag hela inlägget högt för min mor, för hon är nyfiken i en strut. haha i en strut, aaaaa. men nu ska jag borsta min yviga lugg som står åt alla håll och sedan gå och lägga mig. vi höööres.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: