2009-03-22
 09:51:13

...

har lite bråttom men jag är så gott som klar :) Joakim är förvirrad för att han är så trött och jag är en piggetorsk! nämen, hah.
den här dagen kommer inte bli rolig, okej den kommer funka men en söndag ska man ligga hemma på och typ göra ingenting,  och det är huuuurmycket disk som helst hemma som jag inte kommer hinna diska idag och mamma kommer att bli sur. :/
Nr ett idag är att gå till kyrkan, det hade varit helt okej eller till och med roligt om inte pappa var där. Nr två är att gå till släkten, vi ska gratta och fira folk, jag trivs verkligen inte i situatiinen. Stå i centrum och bli grattad av personer som jag knappt känner men som alla klistarar på en mask så att stämningen blir helt konstigjort. Alla snackar om alla, både skit och andra saker. Pappa blev otrevlig när jag förklarade hur jag kände, fast med lite finare ord hehe, han om någon ska väl stödja mig i detta? Joakim är inte så pigg på att följa med dit men jag behöver honom verkligen som stöd där. HATAR DET! :(


JoakimGillisPetterssonFehr <3


- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: