2009-03-17
 22:04:10

emn hej

Ligger här och pratar med Joakim, vi har varit tsm två månader idag! Vi har fan inte bråkat en enda gång, hej vi  är bäst! :D Jag är liksom ingen bråkmänniska och det är antagligen inte Joakim heller. Hihi, fett braigt.

Jag vaknade upp i morse och aa typ gjorde mig iordning och åkte till Ishtar och gick ut med den vilda besten AHHAHA. Sedan begav jag mig till Jessica och jag rotade igenom hennes kylskåp efter mat, men icke då hon hhade ätit upp allt. Besvikelse. Vi lallade runt lite hemma hos henne och hon klippte lugg bara för att hon tyckte att jag såg bra ut i lugg idag, hej ryck, eller vadå ?
Vi åkte och mötte Joakim i slussen och sedan åkte vi till kyrkan där gjorde vi änglar som ska vara med på gudstjänsten på söndag, jag och jessica ska dit. Fast Jessica? om du ska till torpis då hur blir det då? skipper du kyrkan? Emn, i helgen händer det antagligen mycket, men inget somjag vet om.. Jo, på söndag ska jag fira min kusin och min faster tsm med mig, haha. fett fin förklaring men ahja, jag släpar med joakim dit så att jag slipper plågas ensam. hihohe.
Men nu ska jag sova en stump tror jag. Iaf försöka.

   

HHA justdet! JEssica ritade av mig (sista bilden) fett fint. Hon ba ta inte illa upp, jag ritar bara dåligt. man ba he.  Resten av bilderna är ängelpyssel.


- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: