2009-03-15
 19:25:13

bröööl

HAAHAHAH jag sitter seriöst och asgarvar för mig själv efter att ha läst jessicas blogg om hur hon ramlade i rulltrappan, haha jessica du kan verkligen beskriva så att man förstår precis. hahahhaa jag hade typ dött av pinsamhet och sen hade jag garvat lika mycket som du antagligen gjorde.
Men men, helgen har tillbringats med min kära joakim både hemma hos mig och hos honom. Det var strömavbrott i hans lilla hus och sedan så fick han igång det igen, och sen stängdes det av, så höll det på ett tag tills jag fick panik och rusade ut i det stora huset utan skor, haha alltså mörker och jag är inte den bästa kombinationen:O
Åhh justdet, jag lyckades steka ägg i helgen! Dom blev asbra, har typ aldrig llyckats med det.
Jag var fett taggad på att träffa Jessica idag, men nää jag går och får urinvägsinfektion, det värker i hela kroppen och Joakims mamma var underbart snäll och tog med mig till nackas närakut. :) hihi KRAM på henne!
Kankse ska till mormor&morfar i helgen men får se hur det blir med den saken. Nu ringer Joakim och mamma ropar att jag ska kolla om maten är okej, så mors.

- Sara


Jessica F

hahahhaha sluta! haha!

p.s urinvärksinfektion*



PUBLICERAT: 2009-03-15, 20:08:55 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/
Sara

haha nej det heter urinvägsinfektion, för fen sitter i urinvägarna hahaha



PUBLICERAT: 2009-03-16, 10:18:21 | URL: http://sarab.blogg.se/
Jessica F

hahaha, aha.. hahaha



PUBLICERAT: 2009-03-16, 12:55:45 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: