2009-03-05
 22:38:30

blogg

Jag har äntligen kommit på hur jag ska orka med skolan, det gäller bara att ha något att se fram emot. Jag tycker att det är ganska smart att tänka så, jag klarar av skoldagen om jag har något roligt jag ska göra efter skolan och det är även viktigt att jag har ett långsiktigt mål att se fram emot, nu ska jag bara komma på vad det är. 

Jag sitter hemma hos joakim nu, jag fick sova här på en vardag otroligt nog. :) ooh, vi gick en prommis med mirelle hans hund, då hade jag overall på mig! det var fett mysitg, jag lånade michis (a) hans syster. haha sorry om jag lånar dina kläder michaela :D Men det var verkligen härligt, jag kände mig som ett barn och gjorde snöängel och grejer. haha jag visste inte ens att det fanns overaller för vuxna barn (a)

idag hade jag MA prov, det gick faktiskt bra, även fast jag inte pluggat något till det. jag fick 49/59 helt ok alltså :) 
Hedda, jag finns för dig om du behöver stöd. Jag finns för dig oavsett vad det är. <3

Nu ska jag ringa Jussan, jag skulle hört av mig idag men har haft fullt upp, hoppas hon inte sover bara. 

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: