2009-03-03
 18:16:07

alltså snälla

det fínns verkligen ingenting på TV nu, jag sitter och tittar på barnkanalen, jag ska duscha snart och aa.

joakim var förbi här idag, han typ sprang hit och var jätteorolig för han trodde att det hade hänt värsta saken för att jag var deppig. okej var väl ganska hemskt och jag kommer säkert insé senare på dygnet vad jag gått igenom idag.
jag gav joakim hans födelsedagspresent idag, haha jag sa att jag hade lust att ge den till honom och då började han irra runt och leta efter den. så jag sa att han fick välja om han ville ha den nu eller på sin födelsedag. han valde nu.. ganska självklart men ändå. så han öppnade och fick skåda ett halsband (a) jag har så jävla dålig fantasi. det är typ som en bricka som det är graverat vårat datum och våra namn på. för det första störde jag mig på storleken på brickan, det var fett liten och sen störde jag mig på kedjan som var till, för den var jätte kort och tunn. vi ska åka på fredag och byta kedjan tror jag, hhi. fast jag är egentligen fett avundsjuk på det där halsbandet, det är mer ett tjejhalsband skulle jag tro. men det sägs ju att man ska ge bort saker som man själv tycker om så. :D det är iaf tanken som räknas.
men nu mååste jag duscha ska kolla på simspson och family guy klockan sju till nio på sexan sen ska jag kolla på house eller the mentalist från nio till tio. sedan är det sängdags. imorgon ska jag upp tidigt, ingen mer ledighet :(

- Sara


elin m

vart han glad :)?


Michis

Precis ett sånt halsband hade jag tänkt köpa till mitt ex !

Du har bra smak ;)



PUBLICERAT: 2009-03-03, 22:12:33 | URL: http://michis.dinstudio.se
Sara

Elin: Jo det tror jag :)

Michis: Haha, jag vet (a)

Gud vad fult svar men jaja.



PUBLICERAT: 2009-03-04, 15:29:10 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: