2009-03-21
 11:17:43

a

jag och jessan åkte till hornstull igår men dom ba blablabla föräldrar så jag blev assur så vi åkte till stan och skulle ta hål på astron men då hade dom stängt! så det blev på en frisörsalong ändå, fan jag som var så rädd för det. jag mådde seriöst illa när jessica sa att det var plastploppar på baksidan, höhö men nu har jag vant mig och det gör inte så ont längre kan typ vrida och vända på dom. okej just nu svider det för att jag har hällt på värsta alsolspriten men hehe, jag fattar verkigen inte hur jag ska göra rent, mina örsnibbar sitter ihop med mitt huvud, haha huvud, så jag fattar inte, jag kan liksom inte göra på baksidan måste typ lägga mig på mage och hälla alltså haha. ahja, det löserr sig:D
Jag förstår verkligen inte hur jessica pallar dra till sin praktik på en lördag när hon varit uppe hela jävla natten `? eller aa hon sov hos oss i typ en timme, men hallå liksom. Jag orkar inte förklara vad vi gjorde igår, vi åt och tittade på film! men det var en lyckad födelsedag! jag fick ju spendera den med jessica och joakim så det säger väl allt :D Av joakim fick jag saker jag behöver och det är jag jätte glad för, och gladast av allt var jag för body-shop krämen, hah jag hade e sån på jessicas land förra sommaren som försvann, helt otroligt, bara puts väck :o
Nu kommer joakim, höhö. han trodde att jag ropade att jag pluggade och inte bloggade, han är ju inte riktigt klok, :D '
Nu ska jag äta frukost och typ gosa med joakim, jag vet inte, orkar inte sitta här iaf...
JAG HAR FF! WEI! ahja, morsning.

Just det! Hedda bad mig ringa henne mitt i natten och typ hade panik och hon hade haft astmaattack och micke hade blivit slagen, allt detta p.g.a. att några äckliga människor i skolan inte fick hälsa på hedda när hon och micke stod och tjafsade. dom var typ fulla och pårökta. alltså jag säger ju att folket i min skola är fett äckliga, jag orkar inte med den/dom. Jag tycker bara att det är synd att en av mina barndomsvänner hängde med dom igår, alltså vad fan. Lilla du, jag ser dig fortfarade som den där lilla flickan med dom fina frisyrerna. Jag älskar dig. Lillstrumpa <3 systeryster.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: