2009-03-16
 15:25:10

16 år

på fredag blir jag 16, det är så mycket jag önskar mig men det är mycket småsaker som kostar mycket. så det suger.
Jag vill tatuera mig, pierca tungan och ta hål i öronen. Jag vill bli blond och jag vill ha en dödsbricka, jag vill resa med Jessica i sommar och blablabla. Alltså det är så mycket så om jag får något av det så vet jag inte vart jag ska börja. Det mesta handlar om att förändra mitt utseende, haha vad hemskt det lät. Inte för att jag tycker att jag är ohyggligt ful eller så, men jag känner för att förändra! ho!

Jag är verkligen jätte hungrig. Har ätit en halv macka till frulle och nu sitter jag och dricker päroncider till lunch, är fett avis på jessica som hittar en massa gott hemma :(

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: