2009-01-07
 12:58:15

trött!

Jag vaknade för sisådär fem minuter sedan, mina ögon vill verkligen inte öppna sig jag ser seriöst dubbelt (därför blir det kanske lite felstavningar i blogginlägget haha). Det var en irriterande jävel som ringde och väckte mig fem gånger i natt, nämner inga namn, :/ personen skickade även ett antal sms.
Jag slängde iväg ett sms till min kära Jessica, men hon sover fortfarande. Sa till skäris med henne idag, eller EMOholmen hhaha minnen. Men iaf, innna dess ska jag färga håret, äta frukost och fixa lite å trixa lite (:
HAHA just det jag ska möta alexander idag också, det var ngn snubbe som jag började prata med på msn igår och vi kom fram till att vi hade träffat varandra på ung 08 förra året, alltså sommaren 07. han skulle höra av sig idag, men vi får väl se hur det blir med den saken,tänker inte träffa honom utan Jessi iaf.

Sommaren 07 (:



- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: