2009-01-19
 19:09:58

tanke?

Ibland så är det inte som man tror, man vill tro det men man vet innerst inne att det egentligen inte funkar i praktiken. Att någon eller något skulle vara perfekt? Det går bara inte, men en sak är säker, det är att jag kommer aldrig ångra mitt beslut. Beslutet är att hålla fast vid denna person så länge det bara går.
Jag vet att du fattar vem du är, du har gjort mig besviken jag satt och hade "en jätte fin stund", det var ju bara påhitt rakt igenom, försök inte komma med undanflykter.
Du ljög för mig. Jag är besviken, låter det passera. Men jag vill absolut inte att det ska hända igen. Det jag kanske tycker är mest synd är att du inte är dig själv med mig, utan att du måste göra dig till. Hur ska jag då veta vad du vill med det här? Du kanske känner dig jätte obekväm i den här situationen? Okej det var en liten sak men det känns fortfarande fel. Det blir något större på grund av lögnen. Jag vill kunna lita på dig och jag vill att du ska veta att du kan vara den du är när du umgås med mig.


Michis

Så det är du som fångat lillebrors hjärta ?! :)





PUBLICERAT: 2009-01-19, 22:05:14 | URL: http://michaelaelina.blogg.se/
Sara

haha jo jag antar att det är det (:



PUBLICERAT: 2009-01-20, 16:03:01 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: