2009-01-06
 22:14:18

suck

alltså det är egentligen skola imorgon, jag orkar verkligen inte, jag följer adams idé att inte gå dit helt enkelt. Ist ska jag till skärholmen med Jessica, jag träffade den underbara männikskan nyss och vi hade väldigt roligt med mohammed (A) haha. Vi har alltid så himla mycket att prata om men vi glömmer att berätta hälften för allting blir så vimsigt och tramsigt. Det är verkligen ödet att det är hon och jag, på julafton hade vi likadana kläder på oss fast vi inte visste att den andra hade det på sig, vi var liksom på olika ställen och sen fick vi samma sak i julklapp, en ladyshave (från clas olsson) om edtta var nödvändigt. nu blir det ytterligare ett inlägg om min kära Jessica, men vad fan ungen går inte att skriva för mycket om.

Jag har verkligen saknat att ligga erbäddad i MIN EGEN säng, alltså det är nog det underbaraste som finns, det luktar som det ska göra och man vet exakt vilken kudde man vill liga på och hur mycket man behöver ha på sig under natten för att inte bli för varm eller för kall. SÄNG <3

Mer bloggande imorgon får vi hoppas, ska försöka hålla denna blogg så uppdaterad som möjligt.

- SAKNAR ADAM! <3



- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: