2009-01-25
 14:00:10

skönt

Jag ligger i sängen och lyssnar på min nyupptäckta favoritlåt, bullet and a target med Bliss N Eso, superbra! Ofta jag inte upptäckt den tidigare liksom. Men iaf, det var en mysig helg. Blir inte så mycket bloggande på helgerna men det spelar väl inte så stor roll för jag tror inte att någon tar sig tid att läsa igenom min blogg grundligt på en ördagskväll liksom, haha. Inte för att jag skriver för läsarna men ändå. Jag sov hos Jocke i fredags och vi hade det mysigt som vanligt. Hans föräldrar är verkligen trevliga och lätta att prata med, jag är ganska social av mig men jag har svårt för att bli liksom.. bundisar med folks föräldrar och jag tycker det blir hemskt pinsamt om jag skulle råka säga något fel. Jag vet inte varför, men man måste bara göra ett bra intryck på föräldrar och då blir jag fett nervös och grejjer. ho. Igår så sov jag hos Jessica, gud vad jag har saknat henne. Men vi har fortfarande inte riktigt hnnit prata igenom allt som hänt under den tiden vi inte har träffats för Jocke och Kevin var med oss igår och tittade på film och blablabla, det gamla vanligab när man har myskväll. Men nu ska jag äta och göra lite MA och NO. Sen ska jag iväg och träffa Jessica, måste komma i säng tidigt idag så att jag orkar upp, håller på att bli sjuk tror jag. Men Jessan ska jag allt hinna träffa ett tag, men vi hittar antagligen inte på något speciellt. :) <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: