2009-01-12
 12:42:29

skola

Hej, jag sitter här och är vekligen inte på plugghumör emn däremot vill jag blogga. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men ändå. Jag sitter och försöker skriva rent min svenska berättelse men det skiter sig ju då, som ni kanske märker. Jag har fåt lite läsare på min blogg, lite trevligt att någon följer mitt jätte intressanta liv. (: JAg sitter med Hedda bredvid mig! Äntligen har vi börjat umgås igen! måste ju ha lite uppdateringar från hennes liv, tjoho. Hon sitter och pratar för sig själv och garvar då hon är inne på bilddagboken och tittar åp en "RETARD-GLASS" man ba okeeeej. Men a, bra att det roar någon, haha.

Jag skrev upp mitt nummer på ungdomsmottagningen på ett frågeformulär där det stod vad undrar du mest över i ditt liv, eller någonting sådant. Jag skrev: Hur gammal jag kommer bli innan jag dör!? och sedan mitt nummer. Idag efter typ en vecka så hittade någon denna lapp och skrev att jag kommer bli 92 år.. haha hon  hette Tindra och var 17 år (: trevligt värre. Men ah, nu kom Adam inklampandes och stöörde min koncentration. Haha, nu blev han tyst och sitter och läser min svenska sak som jag ska skriva rent. Jag får väl ta och göra det då, hoho snart..

HAHA jag och yasemin bakade idag! Det blev aslyckat, själva resultatet blev det men vägen dit. nja. först skulle vi köpa ägg, då fattades det pengar så hon som stod i kö bakom oss fick lägga till tre kronor, men sen hittade jag trå kronor som jag hade glömt bort så det löste sig ändå. Men det var snällt att hon ställde upp där ett tag. :D men iaf, sen kom vi tillbaka till skolan och Hedda och Dp var avundsjuka på att vi skulle baka, men tji fick dom (: jag är verkligen bäst på att läsa recept så vi gjorde allting bakvänt, men det blev ju bra aif, vi gjorde tre satser och hade i nästan allt på måfå och sen typ hur mycket mjöl som helst så det blev värsta kletet. Vi hade i en dl bakpulver så det blev värsta sörjan av muffins när vi ställde in dem i ungnen, alltså helt serri. Kolla bilderna sen :) ska lagga upp dem när jag kommer hem. Yassie gjorde en muffins med typ chillikrydda i åt Helen också, hon blev säkert jätteglad när hon åt den (:

       

Men nu ska jag skriva rent min SV, morsning korsning.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: