2009-01-15
 18:45:44

shietas pommesfrittas

Nejmen hallå, :) I morse mötte jag Crippen helt oväntat, han var typ en timme försenad för att det skulle komma någon snubbe och kolla på hans bredband på morgonen. Men det var trevligt, han satt och gjorde miner hela resan från klubbacken till slussen i sin söta Polarn&Pyret mössa. Jag var hemma en sväng hos Hedsson på möra' bara för att jag var så tidig, vi var llite busigare senare på dagen och tog oss en rast fast man inte fick. Vi satt i solen på kyrkogården, sjukt med myyys.

  

Jag känner mig riktigt stolt idag, jag är klar med alla läxor som behöver vara klara den här veckan! Eller a de läxor vi fick den här veckan som ska´vara klara till nästa, men ni fattar (: Jag jobbade MA som fan idag, låg efter huuur mkt som helst så nu är jag nöjder. Jag var till och med sysslolös på eftermiddagen, då smsade underbara Jessica och frågade om vi kunde träffas idag, ABSOLUT! Jag kilade över till henne så fort jag slutade och hade ganska roligt åt henne och hennes far. Och nu när jag träffat Jessica är allt så mycket bättre, allt bara rullar på, tjoho, jag till och med erbjöd mig att hjälpa till med middagen för att jag var så lycklig, men sen smet jag för att blogga. HA. . MEn iaf, jag och jessan skulle möta folk, men så blev inte fallet utan vi gick till donken och sen så var vi ute ett tag och pratade. Men vi har alltid roligare ensamna så det störde mig inte alls. Men nu skriver alla som dårar på msn och jag kan inte koncentrera mig. Ska kolla vad de små skriver sen ska jag väl sitta här ett tag och sedan duuscha. (: Tjoho JUST DET! jag tycker det är as coolt att jag åkte dem nydesignade vagnarna med tunnalbanan idag, jag var bara tvungen att fota ehehe. ni kommer väl ihåg hur det kändes när man åkte "ett nytt tåg" första gången, okej detta var inte riktigt samma känsla men fortfarande.. coolers.

  

HAHA och JUST DET 2, jag och jessica lyckas ju alltid hitta på ngt busigt så vi hittade en rullsko i aspudden som jag var tvungen att fota. Jessica roade sig med att åka lite på den men aaah.



Nu ringer Crippen när man skriver om trollen.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: