2009-01-08
 05:26:13

oroväckande

HeJ. alltså helt seriöst, jag kan inte somna, jag drömde någonting om Albin S och att han hade tagit min jacka, sen drömde jag att Diana gav mig en banan och allting var jätte läskigt enligt mig.Jag smsade Jessica som konstigt nog också var vaken och vi kom överens om att det var något konstigt på G denna konstiga tid på dygnet. Men iaf för att lugna ner mig gick jag ut i köket och skulle dricka lite vatten, jag tog en plastmugg ur skåpet och klantig som jag är typ river jag ner alla plastmuggar som är införskaffade på Åhlens för 5:- och det är små figurer på. så nu ligger alla små figurplastmuggar och tittar på mig från kökets golv. Min första tanke (sa franke) var att dom kostade 5:- och kom från Åhlens så var verkligen tvungen att skriva det. (a)
Nu ska jag typ äta frukost eller något, jag pallar inte ligga här och veta att det är konstigt denna konstiga tid på dygnet, kan lika gärna göra någonting vettigt.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: