2009-01-28
 17:29:22

mycket

Jocke sov hos mig på en vardag för första gången, det var ju bara helt underbart! Vi brukar alltid bara ligga och prata i tel, eller bara och bara men nu blev ju allt mycket mysigare när han låg brevid mig och snuffsade. Och aa, jessica det är sant att han pratar i sömnen han till och med sjunger i sömnen. MEn iaf, i går, kväll, så var vi i kyrkan, jag, Jocke och Jessica, alltså det var ju folk där, moa, douglas, klara felix.. folk helt enkelt, det var inte så väldigt livat men det var ganska mysigt ändå. JAg gjorde en überbra förslagslåda som typ ingen vet att den existerar för att jag inte sa det till någon men Jocke mobbde mig för den jätte värdelösa lådan. Jag tycker iaf att den blev riktigt tjusig, och alla som läser detta och går till uppenbarelsekyrkan ska alltså pallra sig till ungdomsrummet och lägga förslag på lite vad som helt tll kyrkan, vad de behöver förbättra? Något du vill göra på ungdomskvällarna? Vill du anordna en speciell dag? Lägg förslag där! (a)

I morse vaknade jag upp och försökte få upp Jocke, han är helt hopplös, han pratade om att skiva oliver när han halvsov för han drömde att jag pratade med honom dom det, de var ju lite halvroligt. Jag har varit på konstmuseeum och blablabla, en vanlig skoldag typ. Sen så bar det av till Ishtar! Haha, AKA den lilla bruna korven, (av nurmi). Men haha jag ar också börjat säga den lilla bruna korven, ush vad fult. Men aa så jag gick en sväng med henne, HAHA just det Ishtar är en hund (a) men  ho a. Sen nu sitter jag häär, ska göra min NO och nu ska jag faktiskt göra den, sen ska jag kolla lite på gymnasiesaker, ska ju väälja snart. suck. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja för gymnasium, jag vet på ett ungefär vilken linje, tror jag men vi får se om det blir så. :) måste ju tänka praktiskt också.

Imorgon ska jag sola med Yassie *med betoning, så som bara jag uttalar det*, ska egentligen planera projektet med min fina grupp då, men det orkar jag inte.

Emilia sa att hon kommer gråta på skolavslutningen med Elin för att bl.a. jag kommer gå ut nian då, tjoho någon kommer sakna mig. HAha inte för att vara taskig men det kändes bra att dom skulle gråta en skvätt för mig. :D själv kommer jag vara asglad och partajja dygnet runt! (a) MED JESSICA! så nu vet du det Jessan, jag har framtidsplaner :)
Men men nu hinner jag inte skriva mer, orkar inte det heller för den delen.

- Sara


Jessica F

Ja, sömnjocke hahhaa. hahha ja, äntligen edu på partajhumör DET BÖR DU VARA PÅ FREDAG MED!! HAHAHA JA DU SKA PARTAJA MED MIG PÅ FREDAG, DET ÄR MINA FRAMTIDSPLANER?! VI KOMPROMISSAR : D : D : D hahha niiice!



PUBLICERAT: 2009-01-28, 18:57:24 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
Jessica F

Ja, sömnjocke hahhaa. hahha ja, äntligen edu på partajhumör DET BÖR DU VARA PÅ FREDAG MED!! HAHAHA JA DU SKA PARTAJA MED MIG PÅ FREDAG, DET ÄR MINA FRAMTIDSPLANER?! VI KOMPROMISSAR : D : D : D hahha niiice!



PUBLICERAT: 2009-01-28, 18:57:42 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
Lillstrumpan

Jag kommer faktist sakna dig lite i skolan


Sara

jadu lillstrumpa, och systeryster



PUBLICERAT: 2009-01-28, 21:34:51 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: