2009-01-08
 20:57:14

Lalala

Efter att Jessica var i skolan så begav vi oss hem till henne, vi köpte med oss en varsin panpizza och en daimchoklad. MUMS. Såklart så hade Madelaine (min äckliga lärare) fått nys om att jag hade lämnen våran vackra skolbyggnad och hade ringt min mor på dirren liksom, men jag tog allt med lugn och ringde lite folk i skoan och bad dem att säga att jag satt och jobbade på gymnasiet (a) man får ella vara smart! Men iaf, jag och Jessica åt våran mat och sedan fick vi som vanligt något skrattanfall och låg på golvet i typ tio minuter och fotade och spelade in videos och lite grejjer, tjoho det ligger säkert uppa bilder på det på jessicas blogg. ( http://www.jessicaaf.blogg.se )

 

Efter detta så lallade vi runt lite och gjorde lite saker, jag fixade mig och typ tog egobilder och Jessica satt vid datan och.. jadu.. satt..



Detta blir ett väldigt splittrat inlägg men det är väl för att jag inte är på något vidare blogghumör antar jag, har inte varit det idag, dessutom har jag redan skrivit typ .. MÅNGA inlägg denna underbara afton.. :/ nejmen gud detta blir då oseriös.
Men iaf, vid halv tre tiden begav vi oss till odenplan, jag hade ett läkarbesök där, det gick hyfsat bra inget vidare att sitta på dessa rum bara. På vägen dit pratade vi med "odenplans snabbaste man" enligt Jessica, jag var tvungen att fota honom i smyg när han var inne på pressbyrån och gjorde ett uppdrag. tada!

 

Det här med bilder i bloggar gör att man måste skriva utifrån bilderna, det blir väldigt knasigt.. ska försöka lägga upp detta på ett annat sätt tror jag. :O men det orkar jag inte göra nu. JAg sitter isängen helt död och smsar med folk och tvingar mig själv att göra detta blogginlägg bara för att jag ska lägga upp bilderna från idag och för att jag ska bevisa för Geovanni att jag och Jessica inte bara sitter och tittar på varandra, h3h3 klokt det låter men iaf. Ey Geo känn dig hedrad att du är nämnd i min blogg! hoho.

Just det, jag tittade på barnprogram med Alva också, jag fick vara Igelkotten och hon skulle vara Enhörningen jag känner mig stolt! Jag fick välja vad jag ville vara för något och det är inte varje dag man får göra det när man umgås med denna unga dam, hon gillar att bestämma liksom!

 

Nu ska jag typ logga in på msn eller något och sedan soova, jag vaknade ju liksom ganska tidigt. :/ är trött som fan. Men det var en trevlig dag, även om den var lång, det är alltid trevligt med Jessica (:(: hela min blogg går typ ut på hennes och mitt liv. haha jag diggar hennes historia om oss på hennes blogg! men ahja morsning.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: