2009-01-08
 11:08:37

JESSICA

JAg tvingade Jessica till min skola, det är som på gamla goda tiden, hon klagar dock på våra regler, bara för att hon går i en fisförnäm skola. neJ men serri, jag håller med henne, vi har likosm kameror i våran kapphall och aaah. Nu sitter vi här brevid varandra och utbrast BLOGG samtidigt. tänk om det var så att hon gick kvar här och detta var en helt vanlig skoldag. FLASHBACKS `COOL BOY GANGSTAH. nejmen jag orkar inte detta är inte på blogghumör.
Just det, hedda kom inte idag för hon hade svårt med sovandet i natt, precis som jag men jag förstår henne.
JEssica knappar lika fort som jag på tangentbordet, hon sitter där och ser koncentrerad ut när hon antagligen bloggar. Vi tittar på varandra och fnissar åt en väldigt fin människa som just satte sig här och jag slår vad om att hon sitter och skriver om ungefär samma sak. Hej jag hade min första MA lektion idag.
Nu slutade hon skriva, men a heJ.

- Sara


J

hahahah honvar ju jätte ful!



PUBLICERAT: 2009-01-08, 11:16:15 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
Sara

HAHA men jag vet, jag var ju liksom tvungen att nämna henne. orka att du vet att jag sitter och svarar på din kommentar. Nu kan du ju hälsa på ditt gamla KK närdu ändå är här, hohohohoho



PUBLICERAT: 2009-01-08, 11:17:55 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: