2009-01-27
 13:40:00

hemma

Jag är hemma idag igen, vi skulle typ ha värsta dagen i skolan enligt yasemin så jag orkade intgå. hohoh, men iaf. Jag fick mig en jävligt jobbig överraskning på morgonkvisten, tele2 hade stängt av mitt abbonemang, helt seriöst. Jag hade en obetald faktura från november så pappa betalade in den, vi hade tio dagar på oss, och idag hade det bara gått fem dagar sen vi betalade, alltså orka att dom ba HEEEEEEEEEEJ. vi hade liksom hälften av tiden kvar, så jag blev en aning panikslagen när jag vaknade men jag tog saken i egna händer och ringde till comviq och det svarade en kvinna och jag lät så liten och ynklig så hon gjorde ett undantag och la min faktura åt sidan och blablabla under bevakning fan vet jag vad hon snackade om. Skit samma, jag mår bra idag iaf :) en aning ont i magen bara, men om man inte känner efter för mycket så tänker man inte på det. Jocke & jag ska träffas idag, jag längtar efter honom jätte mycket. Såå aa. Sen ska jag försöka få Crippen att göra en sak åt mig :D hoppas hoppas. Menmen, nu ska jag fortsätta skriva på min NO som jag typ skulle ha skrivit klart igår men jag typ skrev tre rader.

- Sara


Jessica F

crippen = pelle



PUBLICERAT: 2009-01-27, 16:14:25 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
Sara

haha aaa



PUBLICERAT: 2009-01-28, 17:16:17 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: