2009-01-11
 15:54:28

hemligstämplat

jag kan inte direkt säga vart jag tillbringade natten om någon (mamma) fåf för sig att läsa min blogg. jag var med adam iaf och han är väl lite putt på mig för att han tyckte det var misslyckat, det vi gjorde alltså.

just nu ligger jag bara i sängen och gör ingenting, jag är verkligen sjukt trött, blev inte så mkt sovande i natt, och jag klarar vrkligen inte av när folk sover med musik. det är sjukt irriterande, man liksom drömmer in musiken i drömmen och man tror typ att ens samvete har blivit rockstjärna, nejmen fan vet jag så jag har liksom halvsovit ett tag i natt. Jag har precis ätit, verkligen hur mycket som helst :O mackor och kyckling och mos och potatis och någon tacosås, det passade verkligen inte ihop sen toppade jag allt med gurkskivor, haha. Jag ska egentligen plugga och städa mitt rum denna underbara eftermiddag men alltså helt seriöst så får vi ta det någon annan dag. Eftersom att jag inte kan skriva så mycket om igår så blir det ett väldans tråkigt inlägg det blir det oavsett för jag är helt slut i rutan, ska nog sova ett tag. Vi höres, <3

Just det, jag sörjer med Oscar Nurmi också, hans mobil dog nyss.

- Sara


Anonym

Om jag hade tillbringat min tid hemma istället för att åka till hemmesta för träffa pantzie hade jag aldrig träffat dig. saknar dig snutten min :) <33<33


Sara

:D <3 JOCKE



PUBLICERAT: 2009-01-12, 12:45:07 | URL: http://sarab.blogg.se/
malinm.se

Jag ska snart åka på semester men har inte bestämt vart än. Har du några resetips till mig och mina tjejkompisar?



PUBLICERAT: 2009-01-12, 12:52:54 | URL: http://malinm.se
Sara

näädu.. tyvärr, barcelona eller karibi (:(: fett mysigt.



PUBLICERAT: 2009-01-12, 13:13:58 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: