2009-01-18
 17:23:08

helg

JAg har liksom inte orkat skriva under helgen, dels för att jag känt mig hängig och inte orkat tänka och dels för att vara social med Jocke som jag spenderat halva helgn med. Jag so hos honom frdag till lördag och jag sätter mig ju inte dirkt och bloggar hos honom ba tjolahopp ska ba blogga lete serru, (: Nej men iaf, det käns som om helgen precis har börjat, skulle verkligen behöva en dag till ledigt men nu är det som det är. Jag har lovat mig själv att jag ska gå till skolan så mycket jag kan, så nu ska detta ullföljas så kanske jag får någorlunda bra betyg iaf (: bara jag är med på lekstionerna så får man ju typ G. lätt som en plätt. Nu sitter jag nerbäddad i sängen och mår illa av för mycket ätande, käkar godis som Jocke köpt och har ätit frukt och grejjer ush ja, bara föör mycket för min lilla mage. Jag har inte så mycket att säga om helgen, den har varit chill och jag är nöjd med den. Nu ska jag ut och vara social med mamma och benny, saknar faktiskt att vara med mamma. . . När man var liten och var ute och typ prasslade i löven och grejjer, gud jag vill vara liten igen. Då hade man inga bekymmer och man hade inget att tänka på förutom föäldrarnas uppmaningar att klä sig varmt, nu kan man ju inte klä sig varmt för man ska "se bra ut" och följa modet. Jag ska fan gå emot detta alltså, ska klä på mig riktigt mycket fula kläder när jag ska ut nästa gång, ... Nä man ändå, jag var taggad på det ett tag. sen satt jag och stirrade på texten och tänkte mig in i situationen och ba h3h3 nä. Nu har jag ju fan en dialog med mig sjäälv, schiiitzoo. hah ZOO. men a.

Sara och Joakim, 17 Januari 2009. <3



- Sara


Joakim

Älskar dig!



PUBLICERAT: 2009-01-18, 18:34:00 | URL: http://neverlaugh.blogg.se/
Sara

älskar dig :)



PUBLICERAT: 2009-01-18, 19:52:07 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: