2009-01-29
 18:16:36

hejhopp

här händer det grejer, jag ska skriva på min SV, jag åt nyss, jag har varit ute med Ishtar, jag har träffat Jocke och sagt hej till honom, jag har solat, jag har har träffat hedda idag, jag har ... vet inte det känns som om allt hände idag.
På tal om sola, jag ser ut som en kräfta, jättefint... Och, gud vad jag inte är på blogghumör, jag har inte tid heller. Måste göra min SV och skriva en bildanalys och sen ska jag duscha och titta på en film :) Imorgon blir det sova hos Jocke och då händer det grejer. Jag vet inte varft än, men något roligt ska vi väl hitta på :) Tänkte bara skriva det eftersom att jag antagligen inte skriver imorgon. MEn aah, gud jag är inte på humör så förlåt bloggen men jag slutar nu.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: