2009-01-09
 17:10:17

heJ

Jessica håller på med ett stort beslut, hon kanske inte ska ha sebastians tröja på sig, detta är för underligt. hon har tjatat i flera veckor på ett tillfället att låna denna tröja, det är ett mirakel. hon klagar på att jag läser högt när jag skriver detta inlägg, jag läser detta men en seg och mörk stämma. nu fnissar hon och tar på sig en skjorta , ja det kan du sa sara med sin milda stämma, nej det gör det inte. detta var svar på vad jessica kunde ha på sig. nu ringer min kära far, jag pratade med mörk stämma när jag svarade.... han ska köpa ett busskort till mig :D pappa ska återkomma med besked. men aa iaf, nu ska jag sluta prata högt. vi ska bege oss till hemmesta ikväll oj nu prtara jag högt igen. men iaf vi ska antagligen  träffa pansar och mjaa. vi ska äta middag nu så jag skriver igen imorgon eller något sådand. vet inte om jag hinner men iaf. iaf iaf. tjoho. jag sprattlar med benen och skratar som en mupp enligt jessica. men aaa, gud jag vet inte vad jag ska sääga.

Idag har jag bara varit i skolan inget intessant med det, sen träffade jag jessica och vi mötte micke och royne. men dom är inge intressanta att skriva om så.
 KÄK <3

jessica väljer kläder och fixar:


Jag ligger och bloggar:


- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: